TESLİMAT KOŞULLARI SÖZLEŞMESİ

TESLİMAT KOŞULLARI SÖZLEŞMESİ

Bu sözleşme, [FUSİON POİNT YAZILIM BİLİŞİM TEKNOLOJİ LİMİTED ŞİRKETİ ] (bundan böyle "Sağlayıcı" olarak anılacaktır) ile [Müşteri Adı/Unvanı] (bundan böyle "Alıcı" olarak anılacaktır) arasında aşağıdaki şartlar çerçevesinde teslimat koşullarını düzenlemek amacıyla akdedilmiştir.

  1. TESLİMATIN KONUSU Sağlayıcı, Alıcı tarafından sipariş edilen [Ürün/Hizmet Adı] ürününü/hizmetini taahhüt edilen teslimat adresine ve belirlenen zamanda ulaştırmayı taahhüt eder.
  2. TESLİMAT ADRESİ VE ZAMANI 2.1. Teslimat adresi: [Teslimat Adresi Belirtiniz]. 2.2. Teslimat tarihi ve saati: [Belirtilen Tarih ve Saat]. 2.3. Teslimat adresi ya da tarihine ilişkin herhangi bir değişiklik talebi, teslimattan en az 10 işgünü önce yazılı olarak bildirilmelidir.
  3. TESLİMAT ŞARTLARI 3.1. Teslimat, Alıcı’nın belirttiği adrese kadar gerçekleştirilecektir. 3.2. Sağlayıcı, teslimatın sürekliliğini sağlamak ve ürün/hizmetin zarar görmesini engellemek için gerekli özeni göstermekle yükümlüdür.
  4. TESLİMAT MASRAFLARI 4.1. Teslimat masrafları Sağlayıcı tarafından karşılanacaktır. 4.2. Ekstra teslimat masrafları oluşması durumunda, bu durum derhal taraflara bildirilir ve mutabakat sağlanarak işlemler devam eder.
  5. KONTROL VE TESLİMAT TUTANAĞI 5.1. Alıcı, teslim aldığı ürün/hizmeti kontrol etmekle yükümlüdür. 5.2. Teslimat esnasında bir eksiklik ya da hasar tespit edilirse, bu durum derhal teslimat tutanağı ile belgelendirilir ve Sağlayıcı ’ya yazılı olarak bildirilir.
  6. GECİKMELER VE MÜCBİR SEBEPLER 6.1. Teslimatta gecikme meydana gelmesi durumunda Sağlayıcı, Alıcı’yı derhal bilgilendirir. 6.2. Mücbir sebepler (doğal afetler, grev, savaş vb.) nedeniyle teslimatta gecikme ya da teslimatın gerçekleştirilememesi halinde taraflar birbirine karşı sorumlu tutulamaz.
  7. SORUMLULUK 7.1. Sağlayıcı, teslimat süresince ürünün/hizmetin zarar görmemesi için gerekli tüm tedbirleri alır. 7.2. Alıcı, teslim alınan ürün/hizmette bir eksiklik ya da hasar bulunmadığını teyit eder.
  8. ANLAŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ Bu sözleşmeden doğabilecek ihtilaflar, Antalya mahkemeleri ve icra dairelerinde çözülecektir.
  9. Yürürlüğe GİRİŞ Bu sözleşme, taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer ve her iki taraf için de bağlayıcıdır.

Taraflar:

Sağlayıcı: FUSİON POİNT YAZILIM BİLİŞİM TEKNOLOJİ LİMİTED ŞİRKETİ

Vergi No: 3881776164/ Antalya Kurumlar Vergi Dairesi

 

SÖZLEŞME 2

ALICI, SATICI 'ya ait http://www.hedix.com.tr alan adlı internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcı’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

Sözleşme konusu ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.

Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.

SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.

Garanti belgesi ile satılan ürünlerden olan veya olmayan ürünlerin arızalı veya bozuk olanlar, garanti şartları içinde gerekli onarımın yapılması için SATICI'ya gönderilebilir, bu takdirde kargo giderleri SATICI tarafından karşılanacaktır. 

ALICI, sözleşme konusu ürününün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, e-mail veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 15 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, özel imalat el yapımı ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, sarf malzemeleri, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ve hizmet için cayma hakkı kullanılamaz.